söndag 1 september 2013

De är över....

Nu! 
Ja tyvärr, fast jag fattar de inte än på riktigt...
Men jävlar vad Jag har slitit idag.. 
Kom hem 03.30 vaknade 06 byte säng och sov till nio. Halv tio var jag på hotellet och började ta redan på gårdagen fest ;) en av dom bättre fester ( kommer inlägg) 
Sen har jag packat, städad, diskat, skurat, städat rum!!!!!!! Plockat ihop, skrivit lappar, mm mm mm 
Anders kom vid 14 tiden ca... Sen har de gått i ett. 
Men 23.00 landade vi hemma med släpet å bilarna fulla i saker, hämtade barnen sen har jag städat hemma.... 
Plockat i å ut diskmaskinen, tvättat 2 maskiner, plockat ihop hallen, sorterat post. Snitat, plastat av å gett alla blommor nytt vatten, öppnat paket å försökt få plats med alla blommor :) 

Nu har jag krupit ner i sängen där jag även bytt till nya härliga kuddar...

Trött tjej som ända är glad ;) 

Puss å god natt
Ps... I morgon lämnar jag mina nycklar... Sen är det slut på riktigt.... :(  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar